澳門的消費比較高,但內行人來說,高低落差可以從200到1400都有。
]G
n4G*]z海燕策略研究論壇
如果到K房(一般稱為NC:Night Club)消費較高。
F@ Bno%Yb桑拿(SN:Sauna)比較合乎預算。
Y!Us/xLy1_賭博小注可怡情,保持娛樂性!最便宜的有一般專營打炮的的小賓館(200-500元)、或是到葡京酒店一樓賭場,在賭場四周的走道上找住在葡京酒店的[去去妹],大約800元(漲價了),她會帶你到她住在葡京的房間內,一般來說很安全不會被KO或仙人跳,不比珠海的性質。
賭博小注可怡情,保持娛樂性!?ht
h%dq


GA*T#H|        c6l海潯泊岸 時快時慢 如莊閒強勢弱勢;燕飛沖天 忽上忽下 如勝負有起有趺!  喜歡找洋妞的人,可以專門去桑拿、浴室、去去妹都有。
J*k'sb!y        Lwww.rebeccasuperbook.com洋妞:應該是在打令一(SN)較多,還有晚上在財神酒店對面的街道,大馬路那兒的小旅館玩好了,比較便宜。
&b1V P2a1lQ XoP賭博小注可怡情,保持娛樂性!從葡京往假日酒店的方向走,中間有一條十字路旁有金絲貓,不過要8點過後,8點前可去假日酒店後的巷子找,一炮大約1000澳銀。
KY:~7s ZEs%x\海潯泊岸 時快時慢 如莊閒強勢弱勢;燕飛沖天 忽上忽下 如勝負有起有趺!6g"o3?_'z6Z+ee{2D
1.浴室類:以打令1為首,消費為$1400~$1700,打令2消費較低;
        G]5EU0L F1SZA海燕策略研究論壇但妹的素質不如打令1,去打令2建議雙飛$1388超值。
Z;t|j"kIdiMw:U賭場,百家樂,21點,必勝,賭,賭博
(D!DvG C;Z `/p2Y/@賭場,百家樂,21點,必勝,賭,賭博2.桑拿類:大富豪、仙樂都、十八等都算這一類,費用約為$1200起,簡單來說:管吃、管住、管打炮。
7cm5^;A3s2Y(a;I r
'IB ?]-oD;v3w{:hB!h`賭博小注可怡情,保持娛樂性!3.街妹:澳門也有馬路小天使,價格自己喬(一般要殺價到$500為準,鬼妹1000)。
8R|,n$|        q|www.rebeccasuperbook.com海潯泊岸 時快時慢 如莊閒強勢弱勢;燕飛沖天 忽上忽下 如勝負有起有趺!}e-UQg)ic
4.葡京酒店的去去妹mm好像以前只要HK500,現在漲價HK800了,因為以前兩個妹共租一間房,現在不許可;大約時間限制:一個小時
@6_5s
E)s賭博小注可怡情,保持娛樂性!
海潯泊岸 時快時慢 如莊閒強勢弱勢;燕飛沖天 忽上忽下 如勝負有起有趺!Ux6dz.Sz)}0`J
5.model級:通常會加多五百多銀子賭場,百家樂,21點,必勝,賭,賭博Tk9^1H^nK

(I0`b(ih9Y.dPS:行李寄放:
&g~Ek|3JZ1k1.如果是要去金池和富城英京賓館,建議放葡京酒店的行李寄放處(小件好像不用/大件要收費10元)
海潯泊岸 時快時慢 如莊閒強勢弱勢;燕飛沖天 忽上忽下 如勝負有起有趺!D
C_1p+? q

2.澳門機場:出境大廳的右翼行李寄放處(不論大小件都要收費)機場最左邊


澳门富豪皇宫SN殿(绝对原创)

  【嬉点地址】澳门葡京赌场附件(具体地址你可以问出租车司机)
【嬉点时间】2006年7月15日(凌晨4:50)
【信息来源】出租车司机
【服务项目】MY,BH,KJ,DL,火星撞地球,ML
【小姐数量】最少40
【小姐素质】相貌80-90,胸95,臀82,皮肤80、技术90,态度90(不催人)
【环境设备】80,饮料和吃的,上网全部免费
【营业时间】24小时
【价格一览】韩国和日本1200HK$,大陆模特1188HK$,蒙古,俄罗斯和越南的都是1100HK$
【服务态度】95,认真
【安全评估】100%安全
【验证细节】由于工作需要我在7月10日要出门,第一站到南京-上海-温州-深圳-香港-澳门,昨天在香港把事情办好以后,21:45从上环坐喷射船到了澳门,到澳门已经11:00点了,坐小巴直接到葡京,因为我没有订酒店所以直接把东西存到葡京赌场(如果有朋友去澳门可以把东西存在葡京赌场,是免费的),在附件转转,因为不是第一次去,所以对澳门还是比较熟悉的,由于天气很热,所以喝杯杯奶茶.于是打车去了花公子俱乐部,可惜太晚了,没有了.于是去了另外一家,有,我很兴奋,380HK$,进去之后发现人很少, 原来是脱衣舞,后面才是不是真人ML,两个女人别提长的多难看了,郁闷和我一起去的有几个大哥走拉,真是太不好看了,那个真人做I,无聊的要命,郁闷,走.打车去葡京,在出租车上司机和我撒手不管富豪皇宫很好,本来我是要去金池的,因为我去年去过,听他这么一说,我就心动了,就去了.到门口装修很豪华,上楼挑XJ,在澳门只要你有钱,你就是爷,一大堆XJ随便你挑,而且XJ穿的都很暴露,里面都可以看到,我挑了一个越南的,进去换衣服,XJ给我洗澡,XJ服一的很周到,洗便全身,然后上床,开始MY,很有感觉,做了不下15分钟,一会儿热水,一会冰水,而且特别敬业,接着马上KJ,冰火,如果你不说停,她是绝对不会停的,就这样KJ,DL最少也有20分钟,这个越南XJ的RF特别大,摸着特别舒服,尤其是做胸推的时候,都能完了,我也提枪上马,吃着奶子,干着,那叫一个爽,换了3个姿势,大概15分钟,射出亿万子孙,时间刚刚好,然后XJ在帮助你洗澡,下楼,东西随便吃,我就不一一介绍了,广水果我就不知道吃了多少,而且象一些饮料,绝对都是鲜渣的,我是没睡觉给大家写的,而且澳门的计算机里面的汉字很难写,如果有机会可以来玩一下,体验资本主义的感觉,当然一定要带足钱,我去睡觉了.觉得好,支持一下.我会给你去澳门更多好玩的建议.



[特首阅] 澳门十八SN(金龙酒店)记实

【买春地址】:澳门金龙酒店6楼十八桑拿(同帝豪、富都等齐名,出租车司机没有不知道的)y"XQ&LTO
【验证时间】:2005年7月28日
"ud~9Q0z ~ 【服务项目】:洗浴桑拿+冰火漫游+波推臀推+毒龙+打炮%_8iX} ^T0h/H
【小姐数量】:50左右
JAR y3AS x Q T 【小姐素质】:1200元—1700元不等,贵的不一定好,便宜的不一定差,来自大陆、台湾、越南、蒙古、韩国、俄罗斯等6f9LGe;J Ji+g
【环境设备】:洗浴桑拿95分;休息厅90分:炮房80分F y;C1n-W4_}"z
【营业时间】:全天
!E$p}Itq)@` 【价格一览】:全套1200元—1700元(澳币或港币,60分钟)不等2c&vU+w[ X
【安全评估】:100分(这里可是澳门哦)2Dshl)G)CPv!V
【干炮细节】:利用出差去珠海的机会,和当地客户(也是好友)前往澳门寻欢作乐。kf e6v3h I9wPL)C#}
我们先到了葡京大酒店,虽然刚刚下午3点,已经有很多站街的小姐上班啦。在澳门,酒店内的站街小姐是没人管的,公价500港币,但是不能上大街,否则会被抓),街妹们燕瘦环肥,里面有相当不少素质很高的靓女(都是大陆妹),不断向我抛洒眉眼,看的我心花怒放,禁不住浅声低唱:‘资本主义好,资本主义好……’
1XF%O{ [+X} 我和客户在葡京玩百家乐一共赢了2600港币,然后转战法老王、金龙娱乐场(金龙酒店2楼),最后一共赢了4000多,本人居然一把没输赢了小三千,赢利全部交给朋友处理,我乐得混个人品好省事佬。
Uk4V3d"z2a^ M(y 客户拿我当兄弟看,第一次来澳门当然要陪我玩好,于是带我到6楼的十八桑拿放松并体验下资本主义社会的淫乱生活。
eB0b?QR-yZ I? 十八桑拿的设施还是很不错的,在澳门能排上号,本来说是准备去帝豪,但朋友说那里设施有点老。大大的按摩浴池、全玻璃的蒸汽室(后来才发现全玻璃的妙处)。,Zd$Z(T6S }
几个穿浴衣的二三十岁女搓澡工在浴池旁守侯,初步体现出与大陆SN的不同。朋友说她们的搓澡手艺不错,是坐在凳子上搓澡,手法会让你非常冲动,我忍!确实不太习惯这样搓澡,还是憋着干真正的小姐吧。
$^fAu.M Mh D9c's&{ 洗浴完毕,来到休息大厅,点了饮料小吃(免费),随手拿起一本杂志《一夜情》,全是澳门色情业的介绍,三点全露,虽然不算什么,不过国内的SN肯定是不会提供的。
'A |3j av5a'a 正和朋友闲聊,SN部长前来通报:表演马上开始,请前面观看。于是乎休息室的人呼啦全来到全玻璃的蒸汽室前落座。xST0U5{:l!_
随着灯光闪烁、的士高音乐响起,蒸汽室上面的舞台走出两名裸女随音乐摇摆,其中一个仅穿内裤,另外一个一丝不挂,修剪整齐的阴毛清晰可见(这个小姐相貌身材真是不错,后悔没找她玩)。正在蒸SN的客人抬头便可见如此活色生香——原来全玻璃的蒸汽室有这样的妙处。w8w'F-U.\K;F^
这时身着透明沙裙的小姐们鱼贯登台,大约有50名左右的小姐一字排开,相当有气势;每人胸前有个小牌,上写‘台式明星***号’、‘越南***号’,供客人按号挑选。大约一分钟左右,头几名下场排到队伍最后,后面的再补上;各式各样的小姐在灯光的掩映下令人眼花缭乱,我对朋友说这样会挑花眼,应该用排除法一个一个淘汰。很快有客人选好小姐,部长用PDA记下小姐号码。
$N%fX.];z7]y*Zge5r 我喜欢模特型的,于是选了个身高1米75的‘台式明星’(1700港币),朋友挑了个越南小巧型的(1400港币)。在部长的安排下进了房间等候。
:K TE[ }Z&Y7Y 房间内有浴室有浴床,双人床雪白,屋内光线不是很好,墙上有个15寸的液晶电视可以放A片rih`Y L1B5Q/g
时间不长,我选的台式明星进来了,个还真高,波大腿长秀发披肩自称是台南人、24岁,以前在帝豪做。帮我宽衣解带安置到浴床,全身连同屁眼认真洗涮一遍,开始波推臀推口交,技术熟练,很卖力气。也许是我南争北战经验丰富,也没觉出有什么新奇。小姐一边帮我吹一边不断说我身材好皮肤好相貌英俊弟弟大,可以去做鸭,并有富婆推荐,她抽彩头什么的,靠!总觉得她说话不象台湾人。 O"P`M%D`i.NjM
洗涮完毕,上床躺好准备领略另一翻刺激。突然小姐惊叫不好:大姨妈来鸟……,我再靠!小姐一边给我赔礼道歉一边自叹命不好,最累的服务都做了,该享受时却……jQ)Y!Y k}
于是召见部长换人,小姐走前狠狠亲我一下说要亲出牙印留个念想,并低声说其实她的工夫特别好,尤其是B会动……x'Fv&Z{-OD
部长迅速领来3女,都是所谓台式明星,其中一个1米7的大波波相貌清秀被我看上留下。
:R2P+u%x5U!i9?i 这个大波波其实是东北的,自称以前在广东做野模特挣钱不多才来澳门发展,刚才那个小姐也是东北的,我说呢,话那么多!大波波21岁,波波确实大,至少36D,手感非常好,绝对天然,她说自己14岁时波波就很大了。
~+pD1if q5y 既然洗涮完毕就直入主题吧,大波波给我漫游、冰火、毒龙,然后用嘴上套,抬腿骑我身上,半蹲式插入,翘翘的屁股上下运动左右旋转,腰上确实有点功夫。插着插着就低下头舔我乳头,这可不成,两下里的刺激我可受不了容易射,于是拒绝。然后我让她趴着,屁股崛起,从后面插入,双手握住大咪咪使劲搓,看着她翘翘浑圆的屁股真是赏心悦目啊。a6McH&Kd
大波波可能没想到我这么强,从一开始职业化的呻吟逐渐变成低低喘息最后干脆闭眼享受起来。我各种姿势都玩了一遍最后翻身把她压在下面,紧紧抱住她圆圆的翘屁股,一射如注……&i Nj!| qp)`
我们俩人都喘了半天气才缓过来,大波波抱着我不撒手,说有时间一定去珠海找我玩,我则揉撮她的大波波有一搭无一搭的瞎聊。
$?La7AUY 洗澡的时候,我的小弟弟又开始有点硬,她说可以帮我连吹带打出来,不过要加收300元少点都不成……资本主义社会真TM现实啊!得了,身体是革命的本钱,连珠炮最伤身,我谢绝。
m |5\ n&t I4Dl iT 大波波穿好衣服(其实也没多少衣服可穿),同样在我脸颊深深一吻说一定再来找我玩啊(好象刚才她还说去找我啊?!),我乘机又抓住她的大波波使劲揉了几下然后说拜拜。
7E,Y)rk,C[Eo 我的朋友早已在休息厅等候,奇怪我这1小时的服务为什么会这么长,得知有俩别管真的假的大模特替我服务很是羡慕,说自己找的越南妹活非常非常好,也是一对豪乳,是他遇到过的最会伺候男人的小姐……得,我俩扯平。
c gI+qfYsO2D*w
c"N f0fA(GL 【整体感觉】:全套1700港币不便宜,服务比大陆也没有什么太特别的,尝个鲜儿可以。若是经常玩,还不如去珠海,虽没有一字长蛇的阵势,其余服务都有甚至更多,环境也有相当好的,真正做到物美价廉,下回再给大伙介绍下珠海的
性息。k`9y2D5jXsJ6f
6M)u3^krw.Q*l%rB
这是我加入北京军区的第一篇文章,请大伙捧场,谢谢!
8WVgg ]&i
;r)Xsby;A^_5E DV)Ne(u

'uZJM!\J
q1u-I4C&`#tu\:H
p-NY } o bjj)J [color=Red]十八的设备是比较新,毕竟只开了九个月,喜欢豪华装饰金碧辉煌的狼友可以考虑,不过价钱也贵多了,一分钱一分货啊,XJ也不是特别的出众,XJ素质和服务跟其他的桑拿都差不多  -  特首字[/color]

金龍
http://coolgig.blogspot.com/2006/02/blog-post.html


皇朝會
http://coolgig.blogspot.com/




基本裝備


小學生去旅行!
前一晚都總係訓唔著,
驚死帶漏野,
結果百花油、指南針、地圖、牙刷、風褸、救生繩…
乜都執一輪。

背囊成十斤重!

如果係咁樣去澳門,
你都估到人地點睇你喇!

其實只係一個小時船,
同番長洲差唔多。
根本唔駛帶咁多無謂野。

必備物件:

1. 身份証
2. 原子筆( 填入境表,抄成功介紹號碼 )
3. 手機 ( 香港鈴聲冇?)
4. 十零廿蚊紙( 搭的士司機唔收港硬幣十元。)
5. 安全套 ( 你唔放心就自己私貨,其實囡囡D都OK!)
6. 過夜帶衣服( 我通常裸睡! )
7. 服裝,基本上唔係拖鞋短褲都俾入。
唔駛扮casual、又唔駛扮紳屎;
基本上衣服並幫唔到你太多A舒服方便最重要。
8. 如果唔駛周圍遊覽,都唔駛帶遮,全程都大多有蓋。
9. 免地圖,有乜問的士佬( 包括最新NC動向。)



時間 TIMING

你要考慮究竟有多少時間先?
如果可以第二朝先走就鬆洞D…

如果即日耒回( 即係偷跳 )
通常每次征戰,
最低行程要預四至五小時 :
( 包括來回船兩粒鐘,再起碼兩粒坐K及房事, 加埋等船、過關、的士等…)

諗下如果閒日出發,又想零晨一點前歸,
最好七點左右前到碼頭旅行社,
愈早當然仲好,起碼測夫危機少好多。

過左十點船至行、
就算你唔怕三四點至走,
過到去都未必有足夠囡囡你揀。

但如果你遲左,又一定非戰不可!
不如去桑拿咯,
下次有足夠時間先至盡興。
十一二點上去NC真係要等運到。

如果你唔駛返工,
當然最佳時間去係坐五點船,
過去食個靚飯先,
八點上到去就至完美。

去程航班通常( 零晨前 )十五分鐘一班。
回程時留意航班及人流。
( 通常零晨12點前後最多人,早小小去換票。
1點半之後就係2點半同4點…)

閒日來講;
新手試鐘禮拜二四最好。
有時候星期一都得。
星期五六,就真係要最遲七點前到。

記住:
唔好以為公眾假期冇料到!
因為除左大陸黃金假期自由人多外
其他香港假期,
對港男來說係家庭日
好多走唔甩;

加上每逢佳節,
囡囡為免無聊,多數都會返工。
( 當然除了農曆年前後。)

但過節去澳門,就要小心碰到親戚朋友。

相反狂風大雨好少女返工,執生。

金錢 MONEY

你多錢又願意花,基本上唔駛我介紹。
但有時玩有玩規矩…

有錢亂咁駛…
除左會折墮,
分分鐘玩串個場,影響其他淫民利益。

例如你有權俾貼士媽咪、侍應、知客、廁怕、同小姐….
但一出手就一干五百!
好易種慣佢地手勢,
令其他兄弟無癮。

一般黎講,
套票包來回船費,坐K房揀女,兩杯酒水生果小食及炮房錢。
套票分茶舞、晚舞及子夜票,
間間有一兩小時前後之差,又有兩三百銀高低不等。

套票價目 : ( 收下是6月閒日資料 )
CC
PM 2-6 午508 + 25 TAX = 533
PM 2-11 茶608 + 25 TAX = 633
PM 9-12 晚 678 + 25 TAX = 703
PM 11-4 子 1198 + 25 TAX = 1223
回力子 868 + 25 TAX = 893
PM 2- 7茶舞龍 1458 + 25 TAX = 1483
PM 2-11自由龍 1558 + 25 TAX = 1583

兩項注意 :
1. 龍票包埋肉金只多出正常 50蚊,但因為你巳落答,媽咪可能帶女留力。

2. 除非你真係好夜至去,如果第一次去茶2-11最好,一般CC可以八點坐房十點九拖囡上去都得。

FD
PM 3-6 午 617 + 25 TAX = 643
PM 3-10 茶757 + 25 TAX = 783
PM 9-12 晚 857 + 25 TAX = 883
PM 11-3 子 1307 + 25 TAX = 1333
( 冇龍票 )

GD
PM 3-10 茶 807 + 25 TAX = 833
PM 9-11 晚907 + 25 TAX = 933
PM 子夜 1427 + 25 Tax = 1453


龍票 ( 即包埋洞房1Q費但不包貼士 )第一次去試可以買龍,唔駛煩!
茶龍,舞龍,子夜龍,任君選擇。
去到旅行社問,佢地會解你知。
( 但去完一次之後你多數轉番舞票!)

一般港客繳付雜費標準:

媽咪:100-200新手見面禮,唔駛次次俾。
唔滿意唔俾,
如果你要求特別安排:例如生日或招呼大客,就點都要俾。
俾最幫你個媽咪得喇!
不過唔俾都絕無白眼問題,放心!
侍應:0-20-100
開K : 100-300視乎個別NC而定
酒水:兩罐啤酒以上計,一打半打通常媽咪可以簽
膳食:炒飯面牌價四五十左右
知客 : 0
廁伯:0-10 ( 無限次 )
開房: 0-10 ( 可以問佢拿支水 )
囡囡:坐過三part又放生、則每件200- 300、
每Q :100-200、過夜: 200-300、
真係好正都咪超過500!
( 仲有係事前將錢隔開,費事佢見你疊水扭計! )

沉船:幫囡還債你既事,但要知價,
大多數東北女最貴要還agent7萬,
其他省份更低。
( 不過新手請勿亂試 )

總計:
龍民一鑊
去銀行提1700
俾旅行社1500左右買龍
加貼士女200

舞民一鑊
去銀行提2100
買舞票最多800幾
加1Q 1200

過夜大鑊
去銀行提3600 或 3000 ( 回力 房)
買子夜票大多1400 或900 (回力房 )
加2Q 2200

( 以上價錢以中城級數計算。 )

帶多張信用卡去以備額外需要都好,
我用咁耐都好安全。

身體 BODY

要了解自己體力,
咪諗住去完打令即刻上中城!
就算你回氣快,
但有時打令D泰模
分分鐘好惦…
再撲上富都你都未必揀到。
所以建議你去NC先,一鑊後仲有彈藥再落打令唔遲。
( 因為NC靚女會俾人搶走,Sauna靚女每兩小時出番黎。)

未學行不要先學走,
雙飛、雙龍、左右場等高級動作
起碼去上三四次先喇!

感冒唔好去,
我唔驚你病死,只驚你傳俾人。
囡囡都係搵飯食,無謂攪到人幾日返唔到工。

把握坐船來回兩粒鐘,休息!
我偷跳都全靠佢回氣!

飲酒食煙唔駛我多講喇!

色虎2007-03-23 16:14
飲酒食煙唔駛我多講喇!

全程順序指南

( 1)信德

一般兄弟未去第一次大海時,都在信德三樓左右,扮去银行扮行錯,
其實周圍攞料,驚死行差踏錯。

其實兄弟去澳門玩,貪佢勻真!
大部份在成功及幾間主要门市show嘅海報靚女同制服九成九係堅,你可以放心。
( 當然真人同相有冇距離就唔一定。)

點都有第一次,第一次我會介紹你去成功。
貴咗D,但勝在夠安全又品質好,你去熟咗先至決定係咪想轉其他都可以。
如果真係唔想,成功左手面間皇朝亦可以算招呼唔錯。
其他門市我好少交易,所以唔敢講!

心理關口:

信德三樓有多間門市,有好多男女知客大声推銷,
唔好怕醜,感覺好入去坐低睇相部,問兩句,
唔啱就唔啱,可以隨時走,冇人会打你或者白眼你。
行多兩間當熱身,練吓對答,再入成功。

(2 )成功

第一次自己去到信德323成功旅行社,
最好先問門口幾位中年男性知客有咩好介紹,
佢哋習慣哂各類生熟客,外表都唔係蠱惑,放心!
所以即本講自己第一次玩,等佢介紹。

決定咗先至行埋counter俾錢,如果去到counter先至問長問短,
會俾菲菲及眾女收費白眼!

套票包船飛可以簽咭或者現金,
豪華位一程加五十。
另外袋定炮金 ( 每次港幣一千加一兩百小費 )
雜費貼士幾百幾十。
( 此部份可参考其他兄弟補充!)

心理關口:
起初会怕有冇熟人見到你入一間貼滿鹹相嘅店鋪,
不過一次生兩次己經熟。
D男人响三樓都見慣 ,唔会Bear住你!
絲絲縮縮,反而佢哋會當你老襯!

( 3 )傳真

有時間不妨睇電视睇相部,抄低多幾件囡囡工號,到時俾媽咪揾。

決定咗去邊間同買咩飛,
俾完錢就叫男性知客代你免費傳真過澳門:留房留媽咪,甚至留小姐!
一般留小姐機会不高,因為好嘢多人爭,不過有時撞到手神!

如果冇熟媽咪名,就靜靜雞問有咩好介紹!
"呢期邊個媽咪最紅先?佢個助手咩名話?"
要媽咪唔係要經理名,細媽好過大媽!因為除非你係大老細,否則過到去盞人當你新丁!
又或者响處貢耐D,聽吓其他顧客有冇講起!照跟都得!

仲有佢会問你留乜名,你諗真係咪想揚到用真名!
你可以好似我啲朋友咁玩嘢:叫做黎明、学友、蕉生、雷强之類,
等人笑完都記得你,仲要干祈唔好成日轉,
等媽咪囡囡夜場早啲熟你。

熟咗有媽咪电話就唔駛再fax.

心理關口:
一個人去澳門玩,全世界都知你去滚,
千祈唔好扮斯文,放胆少少講你自己要求。

唔駛話扮記者扮寫報告,
只要頭兩三次去密D,好快成功人士會認到你,
日後你又会放胆D自然D,佢又會對你好D,
你好快就入咗軌道自動波啦!

( 4 )落船

攞咗飛依時落船,
記住唔好Show錯張套票俾海關,佢会大声講出黎笑你。
( 去到夜总会坐落先自然有人問你攞套票。)
揀座位單身最好要路口,等可以早D落船上岸,
或者唔記得帶筆填入境紙,方便問船務員借。
有需要在等船閘口度去定廁所,船上面個廁唔得架!

坐一個小時就到,好準架!

去到澳門海關,想快就揀香港旅客最右手面條龍,
因為隔離條澳門人龍,無人就会叫你過去啦!
( 日頭澳門人多就未必! )

出咗去,你可以跟揸住成功或者該夜总會牌去搭免費小巴,
想快就右面直出去的士站。

上車嗌:金域、回力、葡京等酒店名。
全部5分鐘內,有時可以向司機八料,但唔好聽佢介紹,九成失敗!

十至十二蚊到金域(富都)、十蚊回力(中城)、十幾蚊葡京(富城)。
唔好俾港硬幣十蚊,的士佬会白你眼,最好十蚊紙或者廿皮找番。

心理關口:
坐船時切勿太張揚,因為分分鐘有好多去夜總會玩嘅人,
坐响你附近。
費事到場見到你自己唔好意思。

( 5 )落場

入場時在電梯口通常有位揸住鍋企嘅知客引你上去。
扮cool得勒!唔駛打招呼,熟咗將來都冇大好處,除非你想界佢!

上到夜总会門口,
佢哋会問你貴姓、幾多位同揾咩媽咪?
照呷你在成功申報過啲!

入房有侍應会問你攞套票!俾佢!
如果仲問埋セ經理就話是旦!
等媽咪黎!

叫咩飲呢?
通常一兩罐啤酒唔點駛錢!
想豪啲可以開支威士忌!

通常芝華12年同黑牌都差不多78百澳幣
经常有買一送一
溝綠茶加冰羗水都多數送。
飲唔哂可以留名擺低下次。

亦可以叫半打藍妹先,
預玩骰時囡囡飲,
飲唔哂可以回番!

K客唔駛錢,但開K会收啲,
間間唔同,最貴二百。
不過D歌唔会太新。
要就同侍應講。

坐吓等媽咪到。
有咩事可以按掣( 响疏化後面 )
( 响中城就拉熄盞燈!)

心理関口:
被人帶到房後,在等媽咪期間,
第一次可能会有空間恐懼症。
一係就一條房坐成ニ百幾呎大K房( 中城可能会坐大堂),
一係就放入小鐘房( 富城多數係、富都就間中 ),
新仔都会表現侷促。
放鬆D!你要諗住自己係客,唔係嚟見客!

色虎2007-03-23 16:14
( 6 )媽咪

媽咪到!
你新嚟報到,成功巳經通哂水。
除非大人物,一般大媽唔會自動出場,
只會派助手(小媽)款待,順便訓練吓佢。

你要有少少開場白,
例如:
“我通常去開上海同香港,第一二次試吓嚟玩。
你幫手揾D好嘢,我下次揾開一定揾你…”
如果你有Mark低囡囡號碼同藝名,可以俾佢試吓揾。
如果冇就叫佢帶D囡熱吓身。

佢通常之後會拖兩件入黎坐十五分鐘再問枱。
如果唔啱包換。
未決定就坐多一part ( 15分鐘 ),
兼再帶其他睇,
永遠保持你有兩位响你左右!

台主制咯!
不過一放人就未必叫得番!

每個囡囡最多坐三part後你要決定留唔留!
之後改变主意就要醒五百蚊佢,
仲俾媽咪蛾你!
新仔咪咁博,費事破壞氣氛。

或者,
你性急,
可以叫媽咪話玩選美。
即係跟國內場一樣,
一次企七八九件囡囡响你面前,
由得你即時挑選,
啱就可以挑兩三件坐part再決定。
一樣坐夠三part先落單。

你可以揀多過一件。
但要另外補鐘錢500蚊俾公司。

雖然任揀任坐,
但如果你買茶或晚舞套票都有時限,
要你在比如下午3-10時內的三個小時完成指定動作。
( 坐房揀女 + 上房插佢 )
一般時間分配自由,玩多半小時都無所謂
( 除咗天河定左坐一小時K房 )

當你塵埃落定,
大媽先至出場派咭片問服務!
你可以同佢寒喧飲兩杯。

想長遠投資就醒佢一百蚊!
( 第一次俾貼士要先俾大媽,有大有細嘛!)
你個特別名號呢個時候發揮作用。
叫佢干祈記得你。
日後自有好處!

我以前有件富刀細媽好醒目,
佢會有簿仔記低我坐過D囡同想要D囡,
新女永冇重覆,我心儀嘅一返工就提醒我!
不過呢個媽咪都冇做咯!

心理關口:
新仔通常怕陌生,咩都話無所謂,事旦!
但其實媽咪同囡囡最唔中意呢類客。
要咩可以直接同媽咪講!

你最緊要盡快俾媽咪知你個脾性同喜好!
你又要俾囡囡明顯知道佢係首選唔係剩蔗!
睇過金枝玉葉
都知皇帝唔易做!

第一次都去可以揀選美,
但你係咪可以壓住個場先?
我驚你一個人俾班靚女恰乍!

( 7 )坐房

坐囡時點樣劈冰先?

通常只有一成囡囡識講廣東話,
但係三四成識聽,
普通話點都要呷一兩句!
Body Language答夠!
總之唔正唔緊要,
引到佢笑你咪得囉!

唔好講真名,唔好派卡片,唔好俾香港电話佢!
費事第日有手尾,
遲吓去多兩次自願俾飯盒你日後嘅事。

一般話題:

你叫怎麽…
從那裡來…
來了多久…
有男朋友嗎…
那你喜歡那樣子做你的男朋友…
你很像我一個朋友…
如果能夠做到你男朋友就好了…
一晚也就夠…

隨便甜言蜜語,毫無責任要付!
佢答咩聽咗算,
唔好暴露自己係下一位沉船嘅選手!

唔駛問佢今晚制唔制,
過夜幾多錢之類,
有哂公價,
有特別要求,
早D同媽咪講就得!

冇嘢講就干祈咪Dead Air.
玩骰盅又得,
唱吓K又得,
隻手試吓吱佢又得!

同溝女開始嗰部份一樣,
你同佢是旦一方都可以主動,
不過結果係你俾咗錢,一定界到,仲即日食埋!
所以各類求偶手法適隨尊意。

不過有兄弟介意假波紋身,
你可以直接問佢,
或者人手測試!

車輪大部份囡囡都可以
不過佢哋多數鍾意上房先開始。

心理關口:
總之每part 坐枱時間,
唔係真係溝女,
係借溝女過程驗貨,
揾怎足所有你想知佢嘅資料,
做抉擇!

問枱後如果想轉女,
干祈咪怕唔好意思,介意你方才同佢幾投契。
打牌一樣鋪鋪清。

特別留意:
坐低前請將手機变震,
要覆女就去外面廁所,
D卡拉○K好應聲架。

一般手機铃聲似香港,
有藉口都呃得,
但干祈咪熄機,有D台個留言可能出葡文!

( 8 ) 埋單

揀啱小姐,
妖釀一輪,
買荼舞晚舞兄弟要睇睇表,
坐最多兩粒鐘就要埋單,
要禁ling叫媽媽。
費事你唔夠時間上房砌囡!

媽媽会最後覆桌:
究竟一件定双飛,
究竟維持套票短房
抑或加錢包埋女出街直落 (如果買過夜票梗係唔駛加啦!)

跟住佢会叫囡囡去着衫,
( 請小心用字:着衫係加件大褸然後上房 / 換衫即係出街過夜 )
媽媽會出去同你跟單!

侍應會叫你埋K或酒錢,
你可以簽咭( 因為用葡幣折算 )

記得望望银包有無一兩百港幣,
費事等陣俾肉金時三張大牛,
唔俾貼士又唔好,俾埋又成干五。

冇就同侍應唱定啦!

唔駛俾太多貼士公司,
要俾就廿蚊親手俾侍應。
( 去廁所我通常最多五皮,咪俾佢碟上面張廿蚊大倒!)

總之第一次玩
扮孤寒好過扮大少!

媽媽之後會出現,
交房紙或房匙 ( 交俾條女得啦!)
同埋一張換回程船票紙。( 袋穩先!)

穿了外褸的囡囡回來時,
會釣住個藍色膠袋,
唔好八卦問咩呢架!( 等陣有排你嘆! )
佢地會笑溝你架!

囡囡跟住會拖你上房!

如果係過夜,
你要落lobby reception放按金攞過夜匙。
之後你有權帶佢宵夜先,至返黎洞房!

如果你要搭的去第二間酒店,
安全計分開行分的坐,
費事俾差人查就無癮。

心理關口:
條囡着高爭鞋分分鐘高過你,
拖住行出走廊時干祈咪自卑。
再唔係就扮東北孤爺仔,
你行前,由得佢跟你。
( 不過唔識路咪行咁快喎!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    plws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()